Větrání a topení
Domů ] Nahoru ] Motor ] Spojka ] Převodovka ] Řízení ] Karoserie ] Brzdy ] Elektrika ] [ Větrání a topení ] Nápravy ] Kola a pneumatiky ] Modernizace ] F128 Kontrolní úkony na bloku motoru ] Obrazová dokumentzace ] Tabulka 27 ] Technické ůdaje ] Tabulky filtrů ] Odkazy ]

Dokumentace ]


 

Systém větrání a topení je obdobný jako u modelu Fiat 128, kde je také popsán i s návodem na demontáž, montáž, rozložení i složení, zkoušení a opravy.

Samozřejmě Fiat 127 nemá boční průduchy v přístrojové desce, ovládací páky se nepohybují svisle, ale vodorovně, a proto se maximálního otevření topení dosáhne posunutím páčky do levé krajní polohy.

Vzhledem k tomu, že motorek ventilátoru je pouze jednorychlostní, uvolňuje se při jeho demontáži pouze jeden vodič od vypínače, který má také pouze dvě polohy - vypnuto a zapnuto. (Typ Nuova již má dvou rychlostní motorek ventilátoru.)