Tabulka 50
Tabulka 50. Hlavní technická data modelů Fiat 127 Nuova
Rozměry a hmotnosti | [ | verze L | verze CL |
délka | (mm) | 3 625 | 3 ô45 |
šířka | (mm) | 1527 | 1527 |
výška {nezatížený vůz) | {mm) | 1 358 | 1 358 |
rozvor náprav | (mm) | 2 225 | 2 225 |
rozchod kol | |||
přední | (mm) | 1280 | 1280 |
zadní | {mm) | 1 295 | 1 295 |
převis | |||
přední | (mm) | 671 | 684 |
zadní | (mm} | 729 | 736 |
pohotovostní hmotnost {s pohonnými hmotami, náhradním kolem, nářadím a výstrojí) provedení | |||
s motorem 900 | {kg) | 710 | |
s motorem I 050 | {kg) | 730 | |
celková hmotnost {plné zatížený vůz) | |||
provedení | |||
s motorem 900 | {kg) | 1 110 | |
s motorem 1 050 | (kg) | 1 130 | |
M o t o r | verze 900 | verze 1 050 | |
typ | 100.GL.000 | 127 A.000 | |
počet válců a jejich umístění | 4 v řadě | ||
průměr válce {vrtání) X zdvih | {mm) | 65 X 68 | 76 X 57,8 |
celkový zdvihový objem | (cm3) | 903 | 1 049 |
kompresní poměr | 9 | 9,3 | |
nejvyšší výkon podle DIN | (kW) | 33,1 | 3ó,8 |
nejvyšší točivý moment při otáčkách 3 OOO/min | (N m) | 63;7 | 77,5 |
Rozvod | |||
motor 900 | rozvod OHV řetězem pohánějícím vačkový hřídel v bloku motoru | ||
motor 1 050 | rozvod OHC ozubeným řemenem pohánějícím vačkový hřídel umístěný v hlavě válců | ||
časování ventilů | motor 900 | motor 1 050 | |
sání otvírá před HÚ | 17° | 2° | |
zavírá za DÚ | 43° | 42° | |
výfuk otvírá před DÚ | 57° | 42° | |
zavírá za HÚ | 3° | 2° | |
vůle ventilů pro kontrolu rozvodu: sací | |||
i výfukový ventil | (mm) | 0,60 | 0,70 |
provozní vůle mezi ventilem a | vahadlem | ||
{vačkou) při studeném motoru | |||
sací ventil | (mm) | 0,15 | 0,30 |
výfukový ventil | (mm) | 4,20 | 0,40 |
Karburátor | |||
Weber | 30 IBA 22J350 | 32 ICEV 16j150 | |
Solex | C30 DI-40 | C32 TDI j4 | |
spouštěcí zařízení | |||
motor 900 | vzduchová přívěra ovládaná. ručně | ||
motor 1 050 | bimetalická pružina reagující automaticky na teplotu | chladicí kapaliny | |
Zapalování | |||
pořadí zapalování | 1-3-4-2 | ||
základní předstih | 10° | ||
automatická regulace předstihu | |||
motor 900 | . | 28 +- 2° | |
motor 1050 | 25 +- 2° | ||
zapalovací svíčky | Champion | RN 9 Y | |
Marelli | CW 7 LP | ||
Bosch | W 175 TR 30 | ||
AC (jen pro motor 900) | R 42 XLS | ||
Rozvodovka | |||
změna soukolí stálého převodu výsledný poměr | 4,071 | ||
Kola | |||
rozměr ráfku provedeni L a C | 4.00 X I3" | ||
rozměr ráfku provedení CL - nové tvarované disky | 4.00 B X 13" | ||
Geometrie | I | ||
přední náprava - | nezatížený vůz | ||
odklon kola | 7,9 až 14,3 mm | ||
sbíhavost | -6,5 až -2,5 mm | ||
- | zatížený vůz | ||
odklon kola | 3 až 9,5 mm | ||
sbíhavost | -2 až 2 mm | ||
zadní náprava - | nezatížený vůz | ||
odklon kola | 0 až 6,4 mm | ||
sbíhavost | 3 až 7 mm | ||
- | zatížený vůz | ||
odklon kola | 15,5 až 22 mm | ||
sbíhavost | 4 až 8 mm | ||
Jízdní výkony | motor 900 | motor 1 Oä0 | |
nejvyšší rychlost | (plně zatížený vůz na | ||
rovině, dobrá si | lnice, motor po záběhu) | ||
při zařazeném rychlostním stupni | |||
1. (km/h) | 40 | 40 | |
2. (km/h) | 70 | 75 | |
3. (km/ h) | 105 | 110 | |
4. (km /h) | > 135 | 145 | |
nejvyšší stoupavost (podmínky jako pro nejvyšší rychlost) | |||
1. | % | 32 | 35 |
2. | % | 17 | 18 |
3. | % | 10 | 10 |
4. | % | 6 | 6 |